Alla inlägg den 24 juli 2006

Av dahlith - 24 juli 2006 00:18

Gick upp och sen snabbt ner till stranden. Det var jättevarmt! Ungarna plockade många stenar. Även jag badade lite. Tog en paus och gick upp till husvagnen. Började läsa en bok. Mats och ungarna kom efter en halvtimme. Vi fick packa ihopa för vi var bjudna på grillfest hemma hos B-M och Ola.Leif skulle hålla ställningarna på campingen sa han. Körde hem till huset 15.10 Stannade till hos grannen Lasse och tittade på båtsläpen som han byggt. Gav lite ideér om ljusrampen på släpet. Karin hade köpt markis att ha över deras altandäck. Karin vattnade vår gräsmatta . Underbart att träffa katterna igen. Man kände att man var saknad.Cyklade hem till B-M och Ola vid 18.30 Fick stanna halvvägs för mina luftrör värkte.Stefan och Josse + barn, Micke o Pernilla + barn, var också där. Vi grillade och hade hur trevligt som helst. Micke och Stefan fann varandra med en gång. Det var samma humor där. Rätt som det var fick vi tillåtelse till att raka Mats bröst. Micke hade banat vägen genom att göra en halvrakning själv. Jag smed medans järnet var varmt. Allt hår på bröstet försvann hos Mats. Jippie!!! Jag tjatat i 3 år minst på att det ska bort.Det var en mycket trevlig fest. Vi gav oss hemåt vid 2.00 Ola ringde och kollade så att vi verkligen var hemma.

Presentation

Omröstning

Har du barn?
 Har fler än 2 barn
 Har 2 stycken barn
 Har 1 barn
 Har inga barn men planerar inom de närmaste åren
 Har inga men försöker
 Har inga och vill inte ha
 Så långt har jag inte tänkt ännu...
 Vill gärna ha, men kan inte, tyvärr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards