Alla inlägg den 5 juli 2006

Av dahlith - 5 juli 2006 23:59

Ingen bra dag idag. Sandra gick igång med en gång och ville att vi skulle åka till havet. Själv hade jag planer på att tvätta bilen och att klippa gräset. Så jag svarade att vi får se hur det blir med det.Då började hon skrika och kasta med saker. Spotta och fräsa i vanlig ordning.Ignorerade henne totalt och då blev hon ännu argare.När jag sen gick ut så förstod jag ganska snart att det kunde varken bli gräsklippning eller tvätta bilen. Det var så varmt så det var förmodligen rekord här. Men eftersom Sandra gjorde som hon gjorde och jag sagt att vi definitivt inte åker till havet som hon betett sig så fick jag ju stå vid mitt ord. Vi satte oss under den stora kastanjen (invid carporten). Det fläktade faktiskt lite där och man kunde ligga och sola och ha huvudet i skuggan. Det var faktiskt helt okej, förutom att det var precis intill vägen och att Sandra fortfarande muttrade att allt var så tråkigt.Hennes utspel fortsatte hela dagen ända till kvällen. Hon var i vilt slagsmål med Jesper också. Jag gömde undan hennes cykel när hon hade slängt den i marken för 2 gången så att baklampan gick sönder. Var en runda i byn på kvällen och handlade annars var jag bara hemma hela dagen.Tittade på semifinalen mellan Portugal-Frankrike. Det blev 0-1 efter att Frankrike fick lägga en straffspark. Så nu möts Italien och Frankrike i finalen.Spelade kort med ungarna ett tag. Det blev "tummen upp" och "hej knekt".Mats ringde under kvällen. Han var dålig. Ont i halsen och huvudvärk. Han skulle ta en Panodil och sen skulle han iväg med de andra från Skanska och äta pizza.Imorgon ska vi köra ner dit och vara där vid 18. B-M och Ola plus barn ska också följa med.Känner mig totalt utmattad ikväll, trots att jag inte gjort något alls idag. Mina bångstyriga barn suger musten ur mig liksom. Ny dag imorgon, hoppas att det går bättre då...!

Presentation

Omröstning

Har du barn?
 Har fler än 2 barn
 Har 2 stycken barn
 Har 1 barn
 Har inga barn men planerar inom de närmaste åren
 Har inga men försöker
 Har inga och vill inte ha
 Så långt har jag inte tänkt ännu...
 Vill gärna ha, men kan inte, tyvärr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards