Alla inlägg den 11 juli 2006

Av dahlith - 11 juli 2006 01:23

Sandra och Mats körde in till stan. De gick runt i affären och letade efter kläder till Mats. Han hittade ett par jeans på Sandelins. Skulle få dom upplagda så han kan hämta dom imorgon. Sen var de på Skodej och hittade några skor. De tog en fika på stan också.Jag började med att städa här inne. Rejäl storstädning. Sandra fortsatte med tvättstugan när hon kom hem. Hon var jätteduktig och sorterade tvätten.Isa och Mimmi var här och kelade med kattungarna ett par rundor.Karin vattnade hästhagen med vatten från oss. Hon var inne hos oss sen och åt lite biggaråer.Mats och ungarna körde upp till granne Leif sen och fortsatte hjälpa honom med poolen idag. Lasse och Karin var också där och hjälpte till. Jag fortsatte att städa. Blev inte färdig riktigt. Ska dammsuga och tvätta golven på lite fler ställen.B-M och Ola plus barn kom hit vid 19.30 Fikade. Sandra och Jesper var uppe hos Leif då så jag ringde efter dom. Var borta hos Karins hästar och kelade ordentligt med dom.Mats, Lasse och Karin kom sen vid 22 och fikade. Lasse köpte en mobiltelefon av Ola. Vi blev ensamma sen vid 24. Mats och ungarna la sig med en gång.Mats ska följa med Lasse in till stan på militärmiddag eller något liknande imorgon. Jag tar Karin och ungarna med mig in till stan sen imorgonkväll och tittar på Linda Bengtzing. B-M och Ola ska också följa med.Ikväll har förresten Carola haft uppträde inne i stan. Säkert mycket folk där.Jag är lite "tje" på allt ikväll så jag skriver inte mer idag. Kraften är slut liksom. Får komma igen imorgon med nya krafter.

Presentation

Omröstning

Har du barn?
 Har fler än 2 barn
 Har 2 stycken barn
 Har 1 barn
 Har inga barn men planerar inom de närmaste åren
 Har inga men försöker
 Har inga och vill inte ha
 Så långt har jag inte tänkt ännu...
 Vill gärna ha, men kan inte, tyvärr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards