Direktlänk till inlägg 1 juni 2008

maten idag

Av dahlith - 1 juni 2008 23:39

Vill bara berätta att idag har jag gjort mat bestående av lax i ugn. wokgrönsaker som jag stekte. Hollandaisesås och oliver. Gjorde quornburgare och quornfileér till sandra och karin.  Sandra och jesper och lasse fick även ris till detta. märkte att de inte åt särskilt mycket av detta. vilket är jättebra.mats var inte hemma alls. Han var tvungen att jobba. bokslut nu och då har han inte tid alls till att vara hemma. Något är fel när han måste jobba både lördag och söndag. förutom hela veckan.Innan idag var vi på stranden. Hur gudomligt som helst! Tyvärr så hade sandra glömt att smörja in sig så on brände sig rejält. Själv smörjer jag in mig med solskyddsfaktor 40  varje dag. det verkar funka. Har inte blivit röd på samma vis. snarare brun då.Jesper spelade fotbolll idag och mats följde med honom på matchen. de kom ner på stranden sen, men de var nog inte där förrän 15:20.Rongedals är ju ett jäkla bra team. vad jag ä lskar dom. kan inte  sitta stilla när deras låtar spelas  på radion.varför gick inte dom vidare till eurovison istället för spöket?fast här i min familj är jag ensam om min uppfatting.  de andra tycker att h ero var en vinnarlåt. Jag kan inte hålla med. Jag ringde  och röstade på rongedahls minst 25  gånger. Men tyvärr, de gick inte vidare.fast sen kan jag tycka att en 18:e plats var mycket dåligt. Lite bättre var nog Hero värd kan jag tycka.Undrar varför hon blev så sågad trots sin bra låt?Men som sagt, rongedahls hade gett ett bättre utslag, eller BWO. Fast vi lär ju inte få något svar på det nu.Perelli lär vi dock inte se mer i melodifetivaler tack och lov. Hon har gjort sitt nu.Kan dock säga att hon gjorde ett mycket bra försök till att vinna.eloge till perelli för försöket.  tyvärr så räckte det   inte t ill.

 
 
Ingen bild

celie

2 juni 2008 21:02

Har du inte fått mitt mail?
Kram Celie

 
Ingen bild

Anneli

3 juni 2008 00:28

Nej, jag har inte fått något mail på sistonen. men det verkar som om det är en hel del mail som inte kommit fram. förmodar att det är hos mig felet ligger. Har inte ens kunnat stänga av outlooken här. snälla pröva att skicka igen.

 
Tiipa

Tiipa

21 juni 2008 23:22

Det är inte lätt att klara av alla vardagens uppgifter när någon i familjen jobbar så mycket, jag vet själv hur det är. Jag jobbar som lärare och allt arbete på kvällar med rättningar osv tar tid ifrån det som egentligen är viktigast här i livet....
Ni verkar fixa allt rätt bra ändå!

http://agilityliv.bloggagratis.se

 
Ingen bild

celie

25 juni 2008 19:33

Nu har jag skickat mail till dig. Hoppas att det om fram :P haha.. Kram celie!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dahlith - 18 augusti 2008 01:11

Jag ska om några dagar påbörja Pila-projektet.För mig är det fruktansvärt jobbigt att bara tänka på det. Inte att jag ska göra något eller så, utan det handlar om att jag ska bli synad ut i fingerspetsarna. Det är det som är det jobbiga att hela tide...

Av dahlith - 18 augusti 2008 01:00

Jag brukar göra lite tipsrundor till midsommar. Tänkte dela med mig av den som jag gjorde till i år.Om ni skickar ett mail till mig nalleli-s@hotmail.com  med er mailadress, så kan jag skicka frågorna färdiga med bilder och frågeformulär och rättelse...

...

Av dahlith - 22 juni 2008 23:59

 

Av dahlith - 25 april 2008 00:33

Kan berätta att jag fortsatt att äta lchf på veggevis. Har nu hållit på i 13 veckor. Känns inte ett dugg jobbigt alls. Tänk jag får äta grädde, smör och ost utan samvetskval. Mitt problem är dock att jag får i mig lite för lite protein. Är inte så gl...

Av dahlith - 12 april 2008 00:30

Presentation

Omröstning

Har du barn?
 Har fler än 2 barn
 Har 2 stycken barn
 Har 1 barn
 Har inga barn men planerar inom de närmaste åren
 Har inga men försöker
 Har inga och vill inte ha
 Så långt har jag inte tänkt ännu...
 Vill gärna ha, men kan inte, tyvärr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards