Alla inlägg den 10 juli 2006

Av dahlith - 10 juli 2006 00:59

Mats fick köra ner med lite saker till sitt "gamla" jobb. Var i väg några timmar.Sandra och Isa åkte med Des till badet.Jag satte igång att städa husvagnen. Det var varmt och jobbigt. Men det behövdes verkligen! Det syntes verkligen att Mats har haft den 8 månader i jobbet.Slängde ut allt där fanns och torkade av allt. Finns inte en millimeter som jag inte putsat på nu (hoppas jag).Mats kom lagom så han kunde banka mattorna. Tackar för det.Karin var här och drack en kopp kaffe. Leif var också här en liten stund.När klockan var 20.30 var jag klar med husvagnen men jag hade inte ätit något annat än frukost och inte druckit särskilt mycket heller. Var helt svimfärdig.Det fick bli kioskmat. Tog en fish and chip´s.Körde bortom till B-M och Ola. Dom hade varit i Malmö.Maja blev getingstucken av 5 getingar igår men mådde bra idag.Mats drack en whisky.Jag blev alldeles yr när jag satt där. Vet inte vad som flög på mig. Kunde knappt gå. Allting snurrade och jag var spyfärdig. Jag mår fortfarande inte bra trots att jag har legat ner en halvtimme nu. Antar att det är för att jag stått i husvagnsvärmen hela dagen och att jag inte ätit och druckit något nämnvärt... Man skulle ju nästan kunna tro att det var jag som fick den där whiskyn istället för Mats... ;)Karin har flyttat 2 av sina hästar till hagen närmst oss. Vi var och hälsade på dom. Så nu har Frisco sällskap precis intill sig.Imorgon är det städning av huset som står på agendan. Har sagt att vi inte ska köra iväg med husvagnen förrän allt är färdigt härhemma.

Presentation

Omröstning

Har du barn?
 Har fler än 2 barn
 Har 2 stycken barn
 Har 1 barn
 Har inga barn men planerar inom de närmaste åren
 Har inga men försöker
 Har inga och vill inte ha
 Så långt har jag inte tänkt ännu...
 Vill gärna ha, men kan inte, tyvärr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards