Alla inlägg den 28 juni 2006

Av dahlith - 28 juni 2006 00:26

Jaha... det blev inget fint väder idag. Alltså blev det inte av att åka till havet. Skit... Jag som ville så gärna..Var ute i garaget och letade efter min låda med skor. Jag har sparat på skorna i alla år. Men vet ni vad? Lådan och skorna var väck! Mats har alltså slängt dom när han rensade i garaget nu för en månad sen. Hur i helsefyr kan man vara så urbota dum? Jag blir så arg! Där fanns alltså skor med som jag hade när jag var 8-9 år gammal.Efter att ha städat och gjort iordning allt som brukar behövas göra, så gick jag ut och spelade kubb med barnen. Vi spelade massor av rundor. Jag brukar vara skitkass på det, men jag vann faktiskt varenda gång. Sandra kastade en pinne rakt på min armbåge så jag vek mig av smärta. Det blev en stor, blå knöl av det hela. Aj, aj, aj...!Ringde till veterinären och beställde tid för kastrering av Simba. Hon har tid 14.00 den 7 juli.Tog lite kort på kattungarna. Måste sätta in annons på blocket snart.Åt pasta/broccoligratäng på kvällen. Mumsigt!Annars har jag inte gjort mycket vettigt idag. Har mest varit sudoko faktiskt.Jag är så trött på röran som så snabbt blir i hallen!!! Allt för många skor som inte hittar sin plats. Förresten är det knappt plats till dom. Jag önskar att jag kunde hitta en skohylla som var hög, tog liten plats och var knappt synlig. Men det lär ju inte finnas...Fast jag tror att jag ska kolla runt lite på nätet och se ifall det finns något bättre än det jag har. Ska börja med att gå in på IKEAS hemsida.See you later!

Presentation

Omröstning

Har du barn?
 Har fler än 2 barn
 Har 2 stycken barn
 Har 1 barn
 Har inga barn men planerar inom de närmaste åren
 Har inga men försöker
 Har inga och vill inte ha
 Så långt har jag inte tänkt ännu...
 Vill gärna ha, men kan inte, tyvärr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards