Alla inlägg den 26 juni 2006

Av dahlith - 26 juni 2006 00:42

Mats åkte till doktorn imorse för att gå på hälsokontroll. Hans lungor var jättebra men hans blodtryck var 100 i undertrycket. Det var tydligen inte så bra. Jag begriper inte sånt. Hans kondition låg på en mycket stark 2:a. Jag som tycker att han har jättebra konditon!Han åkte ner till jobbet i Hardeberga sen.Det var åska här, men det blev inte så allvarligt. Behövde i alla fall inte sätta oss i bilen.Men med telefonen, datorn och tv:n utdragen så blir det ganska trist.Ronny kom inom för att hämta katten Zorro, men vi hade ju lämnat honom redan igårkväll så det blev ogjort ärende.Han berättade att dom hade haft 40 grader varmt i Italien.Mats kom vid 17.Vi åkte in till Max. Fick vänta väldigt länge på våra Greenburgermål. Fick dippa som plåster på såren.Jag var på Hemköp en runda.Sandra var nog mer uttråkad än vad jag var idag. Hon har bara gått och suckat och gnällt idag. Vissa dagar blir så extremt tråkiga, speciellt när det är grått och trist ute också.Tittade på fotboll, Schweiz mot Ukraina. Det blev förlängning och sen straffsparkar. Ukraina vann på straffarna 3-0. Det kändes ganska rättvist. De jobbade bäst under hela matchen. Ganska bra match faktiskt!Var ute och hälsade på hästarna Frisco och Nalexia.Mats ska vara ledig imorgon så jag hoppas verkligen att det blir en roligare dag. Så här trist ska man ju inte behöva ha det!Letar efter ett begagnat litet kylskåp på blocket. Behöver ha ett extra kylskåp nu när vi ska ut med husvagnen.Har förresten köpt en dosa snus idag. Tog en prilla. Ungarna tyckte inte att den syntes så mycket ifall jag la den i underläppen. Men jag tycker inte att det är lika gott om man inte får ha den i överläppen. Får se ifall jag kan ta lite snus istället för cigg. Fick rådet av en annan här på bloggen att jag skulle börja snusa så blev det lättare att sluta röka.

Presentation

Omröstning

Har du barn?
 Har fler än 2 barn
 Har 2 stycken barn
 Har 1 barn
 Har inga barn men planerar inom de närmaste åren
 Har inga men försöker
 Har inga och vill inte ha
 Så långt har jag inte tänkt ännu...
 Vill gärna ha, men kan inte, tyvärr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards