Alla inlägg den 12 juni 2006

Av dahlith - 12 juni 2006 00:42

Det var jättevarmt redan på morgonen när jag lämnade ungarna vid bussen. Hade inte kunnat sova under natten för att det var för varmt.På något konstigt vis kan jag inte sova utan täcke och med täcke blir det ju så vansinnigt varmt.Lyckades sova någon timme under förmiddagen men det var verkligen inte lätt.Hämtade Jesper 13.45 och sen Sandra 15.45Höll mig i skuggan idag också. Lär ju inte bli någon färg på min kropp om det ska vara så här jättevarmt i solen. Inte lönt att köra till stranden heller när jag inte kan åka dit förrän jag hämtat Sandra.Mats kom 16.30 ca. Han och ungarna körde in till Zimsalabim och köpte den där radiostyrda bilen som Jesper ville ha. Den verkar jätterolig. Stor var den också, men den kostade för sjutton 550:- kan det verkligen vara värt det?Var hos B-M och Ola. B-M var på banken och skrev en uppsats som hon var tvungen att lämna in. Jag fick köra dit och hjälpa henne lite.Sandra gav Julia sina fina skor som hon köpte i Danmark. Julia blev jätteglad. Mats och Ola tog någon öl.Satte mig en stund på altanen för att svalka ner mig sen när jag kom hem. Mats och ungarna la sig och hann somna innan jag skulle gå in igen. Sandra hade låst alla dörrar och jag kom inte in. Blev tvungen att väcka Mats så han kunde öppna.Imorgon tror jag nog att jag åker till stranden iaf trots att det inte blir förrän efter 15.10 Får hämta Sandra på skolan och köra direkt till stranden. Det ska bli lika varmt imorgon och sen på onsdag ska det bli sämre väder och åska. Gäller att passa på alltså...

Presentation

Omröstning

Har du barn?
 Har fler än 2 barn
 Har 2 stycken barn
 Har 1 barn
 Har inga barn men planerar inom de närmaste åren
 Har inga men försöker
 Har inga och vill inte ha
 Så långt har jag inte tänkt ännu...
 Vill gärna ha, men kan inte, tyvärr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards