Alla inlägg den 11 juni 2006

Av dahlith - 11 juni 2006 23:58

Väldigt varmt idag också och inte det minsta blåst. Satt i skuggan mestadels när jag var ute.Städade undan efter gårdagen.Mats fyllde poolen till ungarna, men det var lite för kallt att bada i ännu. Varmvattnet räcker inte så långt när det är 5000 liter som ska fyllas.Mats gick runt lite med motorlien också.Farmor kom vid 16. Hon hade köpt med sig bakelser och wienerbröd. Så lyxigt gott! Farfar var på fotboll så hon ville köra ut till oss och koppla av lite. Hon förstod också paniken som jag kände i fredags på Linus studentskiva. Hon hade varit med om liknande saker förr. Men hon sa att farfar hade ingen som helst förståelse för det. Det ante mig... Skiter ärligt talat i vad han tycker!Mats och ungarna cyklade till byn för att handla. Han passade på att cykla inom till B-M och Ola också för han skulle hämta en antenn till bilen där. Han ringde efter mig så jag körde också dit.Drack kaffe och åt glass.B-M hade tentat idag. Nu skulle hon hålla ledigt med studierna och semestern börjar hon redan på onsdag.Hon ville att jag skulle hjälpa henne med ett projekt hon hade på datorn. Vi ska nog göra det imorgonkväll nere på banken.Mats skulle passa på under tiden att ta alla överflödiga katter/kattungar till "herr jägare". Usch, jag vill inte ens tänka på det...Tog det lugnt resten av kvällen sen.Mycket gnäll på Jesper förresten, för han hade brännt sig i solen idag.

Presentation

Omröstning

Har du barn?
 Har fler än 2 barn
 Har 2 stycken barn
 Har 1 barn
 Har inga barn men planerar inom de närmaste åren
 Har inga men försöker
 Har inga och vill inte ha
 Så långt har jag inte tänkt ännu...
 Vill gärna ha, men kan inte, tyvärr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards