Alla inlägg den 8 juni 2006

Av dahlith - 8 juni 2006 22:33

Mats var hemma under förmiddagen så han körde ungarna till bussen. Han räfsade över rabatterna härhemma. Stack vid 12.30 till jobbet.Jag hämtade ungarna på skolan. Pratade med Thomas, busschauffören och senare med André. André var jätteglad för att Mats ska börja med lantbruksmaskiner igen.Hämtade Julia också och sen körde vi till havet. Så underbart väder. Det var alldeles för varmt för att vara hemma. Det fläktade inte det minsta hemma, men vid havet var det perfekt. Fikade och bara njöt. Ungarna badade både i ån och i havet. Tvi, det var ju svinkallt! Ungar kan inte ha normal känsel alltså.Stack 17.40 Stannade och köpte mjukglass. Hem till B-M och Ola för att lämna Julia. Maja var ledsen för att inte hon hade fått följa med till havet. Får väl ta med henne nästa vecka istället. Fick en stor gräslöksplanta av Ola. Mats har ju grävt bort all min gräslök när han la infiltrationen. Jättesnällt! Det hinner kanske växa upp lagom till midsommar.Åt middag på altanen och tittade på tv.Gjorde äggamackor till Jesper som han ska ha med sig till kreativum imorgon. Det är ju utflykt dit med klassen imorgon.Har brännt mig rätt så rejält i solen idag (trots att jag smort in mig med solkräm...)Kollade in bankkontona ikväll och såg till min glädje att skattepengarna kommit in idag. Det var välkommet tillskott i kassan.Men jag är rädd för att dom försvinner ganska så snart igen. Finns ju liksom hål att stoppa dom i.

Presentation

Omröstning

Har du barn?
 Har fler än 2 barn
 Har 2 stycken barn
 Har 1 barn
 Har inga barn men planerar inom de närmaste åren
 Har inga men försöker
 Har inga och vill inte ha
 Så långt har jag inte tänkt ännu...
 Vill gärna ha, men kan inte, tyvärr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards