Alla inlägg den 15 juni 2006

Av dahlith - 15 juni 2006 23:25

Sandra vaknade tidigt och var väldigt gnällig. Hon hade vatten i örat kvar sen gårdagens bad i poolen.Lämnade presenten till Thomas (busschauffören). Han blev jätteglad och trodde att det var vetebröd. ;)Jag var i kyrkan kl 9 och tittade på när 3-5:orna hade sin avslutning. Prästen höll ett trevligt men kort tal. Rektorn pladdrade ovanligt lite. Sandra var med i kören och de sjöng jättefint! De började med "we are the world". Det var väldigt maffigt. Sen kl 10.15 var det dags för F-2:orna att ha sin avslutning. Har ju Jesper där så jag fick stanna ytterligare en timme. B-M och Ola, Greta och Maja tog plats så att jag kunde gå ut och ta ett bloss innan det startade igen.När jag kom ut i bilen igen så hade Martin satt en lapp på rutan. Han ville att jag skulle ge honom manchettknappar som Mats hade lånat. Har banne mig inget minne av att Mats lånat några sådana. Tror aldrig att jag sett sådana på Mats bara.Jag tog barnen och även Julia och Maja med mig. Körde hem till B-M. Ola skulle köra och jobba med en gång. Lave kom med en blomma till Julia. B-M var ganska irriterad. Hon till och med körde ut Greta från köket.Pernilla och Julia.W och Tilda kom också för att fika.Vi blev bjudna på baguetter och sen wienerbröd och negerbollar.Jag och ungarna var kvar tills 16.30 Då tog jag Julia och Maja med mig hem.Ola och B-M skulle upp till gården och hugga höet.Ungarna badade och lekte för fullt. Jag städade.VM-fotbollen Sverige - Paraguay började 21 och vi bokade oss framför tv:n. Jesper och Maja var klädda i landslagsdräkter och hejade på för fulla muggar.B-M och Ola kom och hämtade sina barn 21.30 ca. Då hade Maja somnat.Tittade färdigt på matchen. Fredrik Ljungberg nickade in bollen i mål i 89:ende minuten. Tjoho...! Tog ett glas vin och firade segern i matchen (och för att jag numera också har sommarlov eftersom ungarna har det).Skulle kopiera över alla mina bilder från kameran till datorn. Hmmm... det var bara de bilderna från Jespers kalas som gick att se. De andra kan man se i kameran men de syns inte på datorn. Går inte att öppna. Testade med en massa olika bildvisningsprogram men det gick inte. Vet inte varför det blivit så. Har aldrig under alla år varit med om något sånt.Får nog ta och köpa en ny kamera. Suck!Inte ett enda kort från skolavslutningen finns med. Jag tog ju massor med bra bilder.Mats skulle komma hem ikväll, men han har fortfarande inte kommit ännu. Bara nu inte något har hänt!

Presentation

Omröstning

Har du barn?
 Har fler än 2 barn
 Har 2 stycken barn
 Har 1 barn
 Har inga barn men planerar inom de närmaste åren
 Har inga men försöker
 Har inga och vill inte ha
 Så långt har jag inte tänkt ännu...
 Vill gärna ha, men kan inte, tyvärr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards