Alla inlägg den 9 april 2008

Av dahlith - 9 april 2008 01:15

Jag började att ändra kosten för mer än 10 veckor sen. Bytte ut kolhydrater mot fett och protein. Genast första veckan gick jag ned i vikt ca 2,5 kg. Förmodligen var det vatten som jag gick ned då. Men jag gick aldrig upp dessa kg igen, jag har nu efter 10 veckor gått ned 10 kg. För mig är det en helt utomordentlig viktnedgång. 1 kg per vecka är perfekt. Numera äter jag alltså mer fett och äter nästan inga kolhydrater. Min gubbe äter som jag och har gått ned 6 kg på lika många veckor.  Jag har sen jag började med lchf alltid hållit till på Kohydrater.ifokus.se men idag blev jag så ledsen där så jag vet inte om jag kommer att fortsätta att hålla till där. En av medlemmarna där tryckte ner mig något så fruktansvärt så jag kommer nog att fortsätta  med min uttrappade lyckotablett fastän jag hade bestämt mig för att lägga av. Nu är det ju visserligen inte hans fel.. men han gjorde inte saken lättare iaf. Hade i stort och redigt gjort klart för hela forumet att jag ville sluta med mina lyckopiller. Gjorde det och väntade mig då lite medkommentarer... vilket uteblev...Nåja... ensam är stark säger vissa.. jag försöker vidare...Mina tårar rinner och jag vill inget annat än att må bra...har försökt att hitta vänner vidare, men jag är nog ensam.. finns ingen som stöttar mig på vägen...säger  "hejdå och lycka till" till alla er som har någon kvar där ute...

Presentation

Omröstning

Har du barn?
 Har fler än 2 barn
 Har 2 stycken barn
 Har 1 barn
 Har inga barn men planerar inom de närmaste åren
 Har inga men försöker
 Har inga och vill inte ha
 Så långt har jag inte tänkt ännu...
 Vill gärna ha, men kan inte, tyvärr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards